Onze website maakt gebruik van cookies.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer informatie

Grootste YouTuber ter wereld lanceert chocolade in Nederland

MrBeast, met ruim 255 miljoen volgers op YouTube en honderden miljoenen volgers op andere platformen, lanceert zijn nieuwe Feastables chocoladerepen in Nederland via SureShot B.V., onderdeel van de Bickery Food Group. Daarmee is Nederland, na zijn thuisland de Verenigde Staten en Canada, het eerste land waar deze exclusieve chocoladerepen te koop zijn.

Waar de schappen van Feastables in de Verenigde Staten om de haverklap leeg zijn, ligt Feastables vanaf deze week gewoon in de schappen van de Jumbo. Dit is een primeur voor de supermarkt, want vrijwel alle andere landen in Europa zullen nog maanden moeten wachten op de Feastables repen.

Hype

Matteo Lo Prete, directeur van SureShot B.V. en importeur van Feastables spreekt zich uit over het succes van influencerproducten: “Influencerproducten worden niet alleen gekocht om de inhoud, maar ook om onderdeel uit te maken van de wereld van de influencer. Volgers van MrBeast steken hun hand in het vuur voor zo’n reep. Zelfs lege wikkels werden de afgelopen maanden verkocht voor veel geld. In Nederland kan nu dus naar hartenlust worden gewinkeld bij de Jumbo."

Jumbo lanceert de smaken ‘Milk’, ‘Milk Crunch’ en ‘Peanut Butter’. Het betreft de volledig gerebrande Feastables chocoladerepen met sterk verbeterde receptuur. Naar verwachting volgen nieuwe smaken snel.

Over SureShot en Bickery Food Group

Bickery Food Group is ruim veertig jaar importeur en distributeur van innovatieve foodbrands en ontwikkelaar van foodconcepten. 

SureShot is gelieerd aan Bickery Food Group en Europees online distributeur van merken zoals TABASCO, the Probar, Torres, Takis, Feastables, Dilmah thee, Rawbite en meer. Met verdubbelingen in omzet in de afgelopen jaren laat SureShot zien dat zij haar publiek begrijpt.

Over MrBeast

MrBeast, echte naam Jimmy Donaldson, is een van de aller invloedrijkste figuren in de digitale wereld, bekend om zijn creatieve en vaak grootschalige YouTube-video's die met een miljoenenbudget worden geproduceerd. Sinds de start van zijn kanaal in 2012 heeft hij een enorme aanhang verworven door unieke online content waarbij hij vaak grote bedragen geld weggeeft of uitdagende competities organiseert voor zijn vrienden en volgers. MrBeast heeft op dit moment meer dan 255 miljoen volgers op YouTube. 

MrBeast heeft ook naam gemaakt als ondernemer met initiatieven zoals Feastables en zijn non-profit organisatie, Beast Philanthropy, waarmee hij significante sociale projecten ondersteunt die ten goede komen aan gemeenschappen wereldwijd.